
Ψηφιοποίηση των Πωλήσεων B2B
Μέχρι το 2025 αναμένεται ότι το 80% των αλληλεπιδράσεων πωλήσεων B2B μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών θα πραγματοποιούνται σε ψηφιακά κανάλια. Οι αγοραστικές συμπεριφορές B2B έχουν μετατοπιστεί προς ένα ψηφιακό μοντέλο με επίκεντρο τον αγοραστή...

Buyer Persona / Smart Guide
Εάν θέλετε η εταιρεία σας να αναπτυχθεί σωστά, πρέπει να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα του ιδανικού πελάτη σας. Γιατί αυτόν θα πρέπει να προσελκύσετε, αυτός θα αγοράσει το προϊόν σας και αυτόν θα πρέπει να ικανοποιήσετε.

Cross-Selling, Up-Selling, Deep Selling, Down Selling
Οι πωλήσεις εξελίσσονται συνεχώς, όπως όλα τα επαγγέλματα. Για να διατηρήσετε την ανταγωνιστικότητα σας και να αυξήσετε τα μερίδια σας από την αγορά, πρέπει να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα σας...

Key Account Management
Οι πελάτες στρατηγικής σημασίας εξυπηρετούν τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, χωρίς απαραίτητα να είναι οι μεγαλύτεροι ή οι πιο κερδοφόροι! Η στόχευση της εταιρείας στο συγκεκριμένο πελατειακό κοινό Β2Β είναι αυτή που ...

Διαχείριση Αντιρρήσεων & Δύσκολων Πελατών B2B
Πως θα διαχειριστείτε έναν αναποφάσιστο πελάτη; Με ποιες τεχνικές θα αντιμετωπίσετε έναν πελάτη που είναι αναβλητικός, επιθετικός, «ανώτερος», φορτισμένος ή τα ξέρει όλα; Τι κάνετε με έναν πελάτη που δεν σας εκφράζει τις αντιρρήσεις του;

Τα Βήματα της Συμβουλευτικής Πώλησης Β2Β
Η Πώληση Προϊόντων & Υπηρεσιών για εταιρικούς πελάτες, αλλάζει μορφή. Η πιεστική πώληση που γίνεται στη διάρκεια ενός βαρετού μονόλογου, η εστίαση αποκλειστικά στο προϊόν/ υπηρεσία χωρίς ενδιαφέρον για τις ανάγκες των πελατών...

Τεχνικές Αποτελεσματικού Κλεισίματος Πώλησης B2B
Η εταιρική πώληση ολοκληρώνεται μόνον με το κλείσιμο της παραγγελίας! Συχνά οι πωλητές αφιερώνουν πολύ χρόνο στην παρουσίαση των χαρακτηριστικών των προϊόντων / υπηρεσιών και όταν έρθει η ώρα να ζητήσουν την συμφωνία, δεν μπορούν να...

Story Telling στο Sales Pitch
Οι πελάτες θυμούνται μόνο το 5% των Στατιστικών που χρησιμοποιεί ένας πωλητής για να πείσει. Θυμούνται όμως το 63% των ιστοριών που αφηγείται για να υποστηρίξει την επιχειρηματολογία του. Το μάθημα εξηγεί και δίνει τεχνικές ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε μια βιβλιοθήκη...

Επιρροή στις Αποφάσεις Αγοράς
Ποια νοητικά στάδια περνάει ένας άνθρωπος για να αποφασίσει αν θα αγοράσει ή όχι; Ποια κριτήρια βάζει στην απόφαση αγοράς; Πώς αποφασίζει τελικά; Υπάρχουν τεχνικές να επηρεάσουμε τις αποφάσεις του; Αυτά τα ερωτήματα πραγματεύεται και αναλύει αυτό το μάθημα.

Αποδοτικές Τηλεφωνικές Πωλήσεις
Ο Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ εφεύρε το τηλέφωνο το 1876. Το πρώτο εμπορικό τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης άρχισε να λειτουργεί το 1878! Μέχρι το 1960 οι περισσότερες εταιρίες και τα περισσότερα σπίτια, στον βιομηχανικό κόσμο, είχαν εφοδιαστεί με τηλέφωνα.

Η Τέχνη των Ερωτήσεων
Η Τέχνη των Ερωτήσεων κλειδί για τον καθορισμό των Αναγκών. Ότι μαθαίνουμε στα πρώτα χρόνια της Ζωής μας προέρχεται από την παρατήρηση των γύρω μας και από τις ερωτήσεις μας. Ρωτάμε για τα πάντα. Μεγαλώνοντας , συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε Ερωτήσεις...

Συμβουλευτική Πώληση
Τα Βήματα της Συμβουλευτικής Πώλησης. Ένας Πλήρης Οδηγός.
Πουλάμε καθημερινά, χιλιάδες φορές στην ζωή μας. Πουλάμε την ιδέα μας για βραδινή έξοδο σε έναν φίλο. Πουλάμε ένα επιχείρημα σε μια σύσκεψη. Πουλάμε ένα προϊόν στο κατάστημα μας. Πουλάμε μια υπηρεσία ή και την ίδια την επιχείρηση μας.