Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση I_ML

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση I_ML

Κατάσταση
Δεν έχετε Εγγραφεί
Τιμή
Closed
Έναρξη
This course is currently closed

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση I_ML

Συνολική διάρκεια βίντεο-κεφαλαίων: 3'

Εκπαιδευτής

Solutions 2Grow

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα εστιάζει στη σημασία της πρώτης εντύπωσης στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών. Μέσα από παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές, αναδεικνύει τον ρόλο του τόνου της φωνής, του χαμόγελου και της ενέργειας στη δημιουργία θετικής εμπειρίας για τον πελάτη.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Το μάθημα απευθύνεται σε επαγγελματίες που διαχειρίζονται τηλεφωνικές επικοινωνίες.

Απαιτήσεις/Προϋποθέσεις

  • Δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών. Το μόνο που χρειάζεται είναι διάθεση για μάθηση και προσοχή στην εφαρμογή των πρακτικών συμβουλών.

Στόχοι

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  1. Κατανοήσουν τη σημασία της πρώτης εντύπωσης στην τηλεφωνική επικοινωνία.
  2. Χρησιμοποιούν θετικό τόνο και χαμόγελο στη φωνή τους για καλύτερη αλληλεπίδραση.
  3. Αποφεύγουν συνηθισμένα λάθη, όπως βαριεστημένος ή μη φιλικός τρόπος ομιλίας.
  4. Εφαρμόζουν απλές τεχνικές, όπως η χρήση του ονόματος του πελάτη και η σωστή ενέργεια στη φωνή.

Solutions 2Grow

Σύντομο Βιογραφικό Εκπαιδευτή

Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε προσιτές και αποτελεσματικές Ψηφιακές / Έξυπνες Λύσεις Μάθησης που συνδέονται με την καρδιά της επιχειρηματικής κουλτούρας, ώστε να διευκολύνουμε τόσο τις ομάδες όσο και τα άτομα να μαθαίνουν, να προσαρμόζονται και να αναπτύσσονται σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς.